Вчителям

На допомогу вчителеві na_dopomogu_vchitelevi.doc (41472)

Циклограма роботи класного керівника. ciklograma_roboti_klasnogo_kerivnika.doc (61440)

 
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

            Освітні завдання уроку.

1. Забезпечити в ході уроку засвоєння (повторення, закріплення) певних основних понять, законів, теорії, а також
наукових фактів.

2. Сформувати (продовжити формування), закріпити конкретні спеціальні вміння з даного предмета.

3. Сформувати (продовжити інформування, закріпити) певні загальні вміння і навички. Наприклад, навички планування
в відповіді, навички роботи з книгою, вміння читати і писати у швидкому темпі і т.д.

4. Усунути прогалини в знаннях, спеціальних і загальнонавчальних уміннях і навичках.

                Виховні завдання уроку.

1. Сприяти формуванню основних світоглядних ідей, причинно-наслідкових зв’язків між явищами.

2. Забезпечити моральне виховання учнів, формувати такі риси характеру: патріотизм, гуманізм, милосердя.

3. Сприяти трудовому вихованню і профорієнтації учнів (наприклад, ознайомити їх з певними традиціями,
професіями).

4. Сприяти естетичному вихованню учнів (ознайомити з творами літератури, мистецтва, естетикою праці, побут).

5. Сприяти фізичному вихованню учнів, турбуватися про раціональну організацію навчальної праці, попереджувати
втомлюваність на уроках.

6. Усувати типові недоліки у вихованні учнів класу.

                   Розвиваючі завдання уроку.

1. Розвивати в учнів уміння виділяти головне, суттєве у виучуваному матеріалі, порівнювати, узагальнювати факти,
логічно викладати свої думки.

2. Розвивати в учнів самостійність, прагнення самостійно здобувати знання, вміння долати труднощі в навчанні,
використовуючи для цього проблемні ситуації, творчі завдання, дискусії, спостереження в природі, самостійне
складання задач, заохочення наполегливості при розв'язуванні задач і т.д.

3. Розвивати емоції учнів, створювати на уроках емоційні ситуації здивування, радості, парадоксальності,
використовуючи яскраві приклади, ілюстрації, демонстрації, які впливають на почуття учнів.

4. Розвивати пізнавальний інтерес учнів, використовуючи дані про новини науки і техніки, ігрові ситуації, навчальні
дискусії.

5. Звернути увагу на усунення недоліків у розвитку інтелекту, волі емоцій, інтересів учнів класу.

6. При роботі з найбільш підготовленими учнями звертати особливу увагу на розвиток певних сторін їх інтелекту, волі,
емоцій, здібностей.