Робота з обдарованими учнями
«Погоджено»
Заступник директора школи
з навчально-виховної роботи
____________І.В.Паращич
«___»____________2017/2018н.р.
План роботи з обдарованими дітьми
на 2017-2018 навчальний рік
Мета роботи:
· Пошук талановитих дітей та їх розвиток;
· Створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів;
· Розробка системи роботи з обдарованими учнями;
· Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості учня.
№ |
Зміст роботи |
Термін |
1. |
Анкетування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у їхньому навчанні |
вересень |
2. |
Підготовка обдарованих дітей до олімпіади |
вересень, жовтень |
3. |
Проведення І етапу Всеукранської предметної олімпіади з історії та правознавства |
жовтень |
4. |
Анкета для батьків «Чи розвиваєте ви здібності своєї дитини?» |
кінець жовтня |
5. |
Узагальнення результатів І етапу Всеукраїнської предметної олімпіади з історії, правознавства |
жовтень |
6. |
Участь у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії, правознавства |
листопад |
7. |
Залучення обдарованих учнів до інтелектуальних конкурсів і турнірів в рамках предметного тижня |
протягом року |
8. |
Підготовка та участь у ІІІ етапі Всеукраїнської предметної олімпіади з історії, правознавства |
грудень-січень |
9. |
Підсумки досягнень за І семестр, постановка задач на другий |
січень |
10. |
Залучення учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі «Олімпус» |
січень |
11. |
Проведення індивідуальних консультацій |
1р. на тиждень,протягом року |
12. |
Аналіз участі учнів в олімпіадах, конкурсах, змаганнях та турнірах |
лютий-березень |
13. |
Використання на уроках історії та правознавства інноваційного навчання |
протягом року |
14. |
Аналіз результативності діяльності обдарованих учнів за навчальний рік |
квітень-травень |
15. |
Індивідуальна робота з обдарованими дітьми |
протягом року |
16. |
Проведення свята для обдарованих дітей, нагородження обдарованої молоді відповідними грамотами |
травень |
Вчитель історії та правознавства В.Ю.Кошель